Následník britského trůnu už je hvězdou reklamy

úterý, 23. července 2013, 10:56 Reklama MediaGuru

Britský královský potomek je na světě teprve pár hodin a už se stal hvězdou reklamy světových značek.

Princi Williamovi a jeho manželce Catherine se v pondělí 22. července narodil syn. Veřejnost sice zatím neví, jak vypadá ani jak se jmenuje, ale slaví, a to nejen v britských ulicích, ale i na sociálních sítích. Svou troškou do mlýna přispěly i některé světové značky.

Například automobilová značka Mini Cooper vítá na světě tzv. „Mini Royal“.

 

Coca-Cola využila svou aktuální kampaň, v níž mění logo za jména svých spotřebitelů. Aerolinky Delta se zase nemohou dočkat, až princi z Cambridge ukáží celý svět. Zmrzlinářská značka Magnum gratuluje formou rodinky nanuků. Podobně – rodinkou kelímků – reagoval i kavárenský řetězec Starbucks. Sušenky Oreo připravily královské pohoštění a značka Pampers zase připomněla, že princem či princeznou je každé dítě.