GE Money Bank nasazuje nový koncept s kocourem
GE Money Bank přichází s novou komunikací, kterou bude používat další dva až tři roky. Do hlavní role obsadila sarkastického kocoura.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2013/08/GE_CAT-sirka.jpg?v=1)
GE Money Bank od 26. srpna spustí nový koncept marketingové komunikace, která odráží změnu positioningu značky. Prostřednictvím netradičního hrdiny – sarkastického kocoura – se chce banka stát snadno rozpoznatelnou značkou, která je odvážná, dynamická, inspirativní a inovativní.
„Chceme být bankou, která svou odvahou a inovacemi inspiruje a dokáže měnit zažité stereotypy ve financích i v běžném životě,“ dodává k nové image Miroslava Misíková, marketingová manažerka GE Money Bank.
Komunikační koncept je postaven na klíčovém hrdinovi v podobě kocoura, který je od přírody mrzutý, sarkastický a poslední dobou i rezignovaný. Nelíbí se mu totiž aktivity jeho páníčka, který miluje pohyb, adrenalin a vzrušení, a tak si neodpustí cynické komentáře o jeho chování. Kocoura mluví herec Marek Taclík.
První kampaň v rámci nového konceptu bude podporovat produkt Úspornou hypotéku. Poběží do půli října v televizi, kině, printu a na internetu. Televizní spot o délce 30s bude nasazen ve skupině Nova, Prima a Atmedia. Režie se ujal Kanaďan David Popescu. Produkci zajišťovala společnost Target Pictures.
V printu bude kromě hypotéky komunikován i produkt Express půjčka. Vizuály nafotil Goran Tačevski. Kampaň doplní regionální eventy a komunikace na pobočkách.
Za kreativou stojí agentura Labstore. Mediální plánování a nákup médií má na starosti agentura Starcom MediaVest.
Další kampaň plánuje GE Money Bank od listopadu.
-kch-