Burda ukázala první titulku Marie Claire
Od listopadu přechází časopis Marie Claire ze Sanomy do vydavatelství Burda Praha.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2013/10/Marie-Claire_listopad.png?v=1)
Českou edici francouzského časopisu Marie Claire bude od listopadového čísla vydávat Burda Praha. Jejím cílem je zvýšit prodaný náklad časopisu a povědomí českých čtenářek o Marie Claire. Nově bude Marie Claire vycházet ve dvou formátech a navrátí se k lesklé titulní straně. Na první titulní straně, kterou Burda ukázala, je Simona Krainová.
„Časopis bude stále vést dosavadní šéfredaktorka Lenka Fabiánová a její nový redakční tým bude složen ze skutečných odborníků ve svém oboru," uvedla jednatelka vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000 Petra Fundová.
Jak už jsme dříve informovali, Marie Claire chce spolupracovat mj. s Pavlínovou Wolfovou, Renatou Kalenskou, Magdalenou Sodomkovou či fotografem Janem Šibíkem. Do Marie Claire přijde i módní director Jano Kimák, který se nedávno vrátil zpátky do České republiky z USA, kde pracoval pro módní časopisy. Art directorem časopisu bude David Sheppard.
Marie Claire chce pod novým vydavatelem rozšířit sekci Fashion a Beauty, chce přinášet více lokálních témat, více stran věnovaných lifestylu, vztahům a kultuře. V portfoliu Burdy doplní Marie Claire další lifestylové exkluzivní tituly pro ženy: Elle, Marianne a InStyle.
První společné vydání Marie Claire podpoří Burda Praha rozsáhlou kampaní obsahující přednostní pozice, citylighty, cross promo a spoty v rádiu. S distribucí magazínu zároveň přechází ke společnosti Mediaprint & Kapa, která rozváží např. Elle nebo Marianne.
Ve Francii zaujímá Marie Claire se svým měsíčním prodaným nákladem 495 000 první místo mezi ženskými luxusními měsíčníky. Celkem 72 edicí Marie Claire a jejích sesterských časopisů vychází v 34 zemích světa a každý měsíc osloví více než 15 milionů žen.
-mav-