Inovativní agenturou je Starcom, klientem Mondelez
Ve čtvrtek 17. října byly vyhlášeny výsledky již osmého ročníku soutěže FLEMA Media Awards.
Na již tradičním místě, v Corinthia Hotel Prague, proběhlo ve čtvrtek 17. října slavnostní vyhlášení výsledků 8. ročníku soutěže FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Soutěž vyhlašuje společnost FleMedia, mediální poradce a auditor.
Po čtyřleté nadvládě slovenských agentur se stal Inovativní agenturou český Starcom MediaVest Group. Na druhém místě skončila slovenská Starmedia a na třetím digita.sk. René Jež, ředitel soutěže, dodal: „Na prvních třech místech se umístily stejné agentury jako loni a bylo to velmi těsné. O vítězi rozhodla až Grand Prix.“
Grand Prix se uděluje vítězi jedné z kategorií, který v prvním kole hodnocení získal od porotců nejvíce bodů. Letošní Grand Prix si odnesla kampaň značky Fidorka – „Vykutálená rošťárna“ od vítězné agentury Starcom MediaVest Group. Tato kampaň získala cenu v kategorii Nejlepší kampaň.
Nejvíce ocenění získala skupina Publicis (agentury Starcom, Starmedia a digita.sk). Po jednom ocenění si ještě odnesly agentury PHD, Attention!Media (obě skupina Omnicom) a MEC Czech (skupina Group M). Tím výčet oceněných agentur končí.
Pozici Inovativní zadavatel obhájila společnost Mondelez. Za ní skončily Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika. V letošním roce porota určila vítěze ve všech kategoriích. V pěti kategoriích zvítězily české kampaně a ve třech slovenské.
Inovativní agentura & Inovativní zadavatel
Inovativní agentura | 1. místo | Starcom MediaVest Group |
2. místo | Starmedia Co | |
3. místo | digita.sk | |
Inovativní zadavatel | 1. místo | Mondelez |
2.-3. místo | Budějovický Budvar | |
2.-3. místo | Coca-Cola ČR |
Přehled vítězných prací (s prolinky na případové studie)
Kategorie | Značka | Kampaň | Agentura |
Nejlepší využití TV | Coca-Cola | Multiscreen SuperStar | Starcom Media Vest Group (CZ) |
Nejlepší využití tisku | Jägermeister | Hegermeister | Attention!Media (CZ) |
Nejlepší využití rádia | Otrivin | Aj s nádchou sa dá zabaviť | Starmedia Co (SK) |
Nejlepší využití OOH | Ikea | I malá změna může váš domov nečekaně rozsvítit | MEC Czech (CZ) |
Nejlepší využití digitálních médií | Budweiser Budvar | Po nealku se písmenka nepletou | PHD (CZ) |
Nejlepší využití kinoreklamy | Samsung | Živý kinospot | digita.sk (SK) |
Nejlepší kampaň | Fidorka | Vykutálená rošťárna | Starcom Media Vest Group (CZ) |
Nejlepší malá kampaň | Milka | Ukaž svou lásku celému světu | Starmedia Co (CZ + SK) |
Grand Prix | Fidorka | Vykutálená rošťárna | Starcom Media Vest Group (CZ) |
-kch-