Starcom se symbolicky rozloučil s Mondelez
Na slavnostním galavečeru soutěže Flema poděkoval Starcom za třináctiletou spolupráci.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2013/10/Starcom_Mondelez.jpg?v=1)
Mediální agentura Starcom MediaVest se na slavnostním galavečeru soutěže Flema rozloučila po dlouholeté spolupráci se svým klientem Mondelez. Starcom pracoval pro Mondelez 13 let. Jak už jsme ale informovali v minulém týdnu, v důsledku síťového rozhodnutí se novou mediální agenturou společnosti stane od příštího roku agentura Carat z komunikační skupiny Aegis Media.
Loučení to bylo ve čtvrtek večer symbolické: jak Starcom, tak Mondelez si z letošního ročníku soutěže Flema odnesly nejvyšší ocenění za inovativní přístup k mediální komunikaci. Starcom získal ocenění inovativní agentura a Mondelez inovativní klient. Zasloužila se o to kampaň pro Fidorku – Vykutálená rošťárna. Na pódium nastoupili všichni přítomní zástupci agentury Starcom včetně CEO Martiny Říhové společně se zástupci klienta.
I v uplynulých letech sklízel Starcom ocenění na soutěži Flema za práce pro Mondelez (dříve Kraft Foods). V loňském roce bodovala např. kampaň pro Milku „Televizní jemnometr“ a nejlépe ohodnocenou outdoorovou kampaní byla opět kampaň pro Fidorku.
-mav-