CzechTourism spouští kampaň od Ogilvy

úterý, 05. listopadu 2013, 11:02 Reklama MediaGuru

Agentura Czech Tourism rozvíjí kampaň Česko – země příběhů.

Agentura CzechTourism pokračuje ve svém komunikačním konceptu Česko – země příběhů, který představila v loňském roce. Tematicky kampaň poukazuje na pozoruhodné osudy a zajímavé detaily bezpočtu míst. Cílem kampaně je zvýšit zájem Čechů o objevování atraktivních destinací a trávení dovolené v Česku, a to zejména v cílové skupině 30 až 45 let.

Komplexní komunikační kampaň, která byla spuštěna již v září, nově realizuje agentura Ogilvy&Mather. Kampaň podpoří inzerce v tisku, rozhlasové a televizní spoty a online aktivity. Komunikaci doplní věrnostní programy a propagační akce. „V kampani jsme se zaměřili na zajímavé detaily a mikropříběhy,“ komentuje kampaň generální ředitel CzechTourism Rostislav Vondruška.

Jednotlivé příběhy z různých koutů Česka může veřejnost nalézt na webových stránkách www.ceskozemepribehu.cz, kde je lze vyhledávat podle lokality či témat, jako například příběhy zdraví, měst, krajiny či příběhy s atmosférou. Plánovaná je i aktivační soutěž, která by měla motivovat návštěvníky stránek k nahrávání vlastních příběhů.

Součástí kampaně je také soutěž o „nej“ česká místa s názvem DestinaCZE2013, v níž veřejnost volí nejzajímavější a nejlepší místa České republiky.

Rozhlasový spot na soutěž DestinaCZE2013: CZT_Destinacze2013

-kch-