Ikea si vyzkoušela second-handovou kampaň
Švédský obchodní řetězec Ikea spustil ve spolupráci s norskou agenturou SMFB Oslo interaktivní kampaň, v rámci které našli zákazníci nový domov pro své opotřebené sestavy Besta či prádelníky Malm. Agentura už v minulosti dokázala, že umí do hry vtáhnout zákazníky, když Ikea měnila místo své prodejny, nebo když dala spotřebitelům na výběr, jakou reklamu chtějí vidět webových bannerech.
„The Second Hand Campaign” proběhla v rádiu, outdooru, printu a on-line bannerech. Ikea si pro ni ze stovek zájemců vybrala 50 „patronů”, jejichž opotřebované kusy nábytku a reálná telefonní čísla se objevila na jednotlivých vizuálech. Pro pře-prodej nábytku mezi prodejci a potenciálními kupci pak zřídila virtuální nedělní bleší trh v podobě facebookové stránky. Second-hand Ikey trval osm týdnů s maximálním výsledkem prodaného zboží.
-mpl-