Lagardère má první kampaň pro svoji značku ZET

neděle, 10. listopadu 2013, 12:17 Aktuality, Internet & Mobil, Rádio, Reklama MediaGuru

Marketingová kampaň projektu ZET (BBC), který zastřešuje skupina Lagardère, byla spuštěna v listopadu. Představuje pilíře značky ZET – ekonomiku, společnost, vědu a kulturu. Objeví se v tisku, na internetu a také v podobě rádiových spotů – kromě mainstreamových médií zahrnuje mediamix i silnou B2B složku a média zaměřená na sociodemografické skupiny A a B, na které se ZET zaměřuje.

„Každému z pilířů značky ZET je věnována samostatná exekuce, která upozorňuje na nějaký zajímavý aktuální fenomén. Představujeme Zet jako médium, které se nebojí mluveného slova ani kontroverzních témat, které dokáže jít do hloubky a současně vybírá z přemíry informací, které nás obklopují, to důležité.“ říká Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardère Active ČR.

Marketingová kampaň (stejně jako logo ZET)  byla vytvořena in house.

Programový blok nazvaný Studio ZET je vysílán na rádiu BBC denně mezi 8. a 11. a 13. a 16. hodinou, obsah webu ZET.cz má mít stejně jako vysílání rádia zpravodajsko-informační charakter a jeho cílem je přinést čtenářům rychlý přehled ze světa byznysu, vědy, kultury a společnosti.

-mav-