Lama Mobile se stylizuje do lidového operátora

pátek, 15. listopadu 2013, 18:22 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na český trh virtuálních operátorů vstupuje nový hráč Lama Mobile, který svůj launch od 15. listopadu podpoří nadlinkovou kampaní. V rámci strategie vymezení se vůči nešvarům konkurence na poli telekomunikačních služeb se stylizuje do role lidového a veselého operátora. Svým zákazníkům chce nabízet férové tarify, ceny bez skrytých poplatků a služby bez závazků. Kromě mobilních služeb však poskytuje společnost Lama pod názvem Lama Energy i plyn a elektřinu.

Kampaň poběží v televizi, na internetu a v tisku. Součástí komunikace jsou i venkovní plochy, například velká plachta na frekventované ulici 5. května v Praze. Nadlinkovou kampaň doplní od 20. listopadu podlinková komunikace v podobě road show ve vybraných nákupních centrech, kde bude nabízeno nejen levné volání, ale i plyn a elektřina.

Strategie značky a komunikační kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Leo Burnett. Televizní spoty natočilo režisérské duo Mods.

-kch-