mBank mění logo s kytičkou za čárový kód
Po třinácti letech od svého vzniku a šesti letech na českém a slovenském trhu mBank mění svou korporátní identitu. Změna navazuje na přejmenování všech značek Skupiny BRE v Polsku na mBank z pondělí 25. listopadu. V České republice a na Slovensku dojde k přejmenování, po provedení standardních legislativních kroků, nejpozději k 1. lednu příštího roku.
Kytičku od nového roku nahradí logo připomínající čárový kód, jenž je z dílny agentury BNA. Vybraná škála barev navazuje na barvy současného loga a vyjadřuje blízkost k zákazníkům a pochopení jejich potřeb.
Změna loga mBank
V Polsku z důvodu větší diverzifikace obchodních linií využijí pět barevných mutací loga, na českém a slovenském trhu budou využívány pouze dvě barvy, jedna pro osobní a druhá pro podnikatelskou klientelu.
Korporátní identita pro osobní klientelu
Korporátní identita pro podnikatelskou klientelu
Kromě toho představí mBank v únoru 2014 i nové internetové bankovnictví. Již nyní jsou však spuštěny internetové stránky www.novambank.cz, na kterých je umístěno startovní video a základní odpovědi na otázky spojené s přechodem na nové internetové bankovnictví a jeho funkcemi. Stránka bude postupně odkrývat další funkce tak, aby se s nimi zákazníci mohli již dopředu seznámit.
-kch-