Porota Zlaté pecky hodnotila product placement

pátek, 22. listopadu 2013, 09:58 Aktuality, Reklama MediaGuru

Celkem patnáct soutěžních sestřihů product placementových ukázek dodaly televize Prima, Nova, Česká televize a TV Barrandov. Odborná porota ve čtvrtek dopoledne posuzovala úspěšnost a míru kreativity užití product placementu v pořadech veřejnoprávní i komerčních televizí, ve které zasedli Hana Halvorsen-Banks (TV Branded Entertainment director, FUSE CZ), Jan Jireček (vedoucí prodeje komerčních produktů ČT), Zuzana Zvěřinová (trade marketing manager TV Nova),  Štěpán Wolde (generální ředitel TV Óčko) a Šárka Kubačková, senior key account manager TV Nova.

Do soutěže byly přihlášeny ukázky z pořadu Československo má talent, seriálů Cesty domů, Helena, Herbář a další. Hlavní porota pod vedením čestného předsedy Jiřího Suchého zasedá již příští týden ve čtvrtek.

Product placement se hodnotí v rámci soutěže Zlatá pecka, kterou pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketinmgové komunikace (AČRA MK).

-mav-