Praha staví novou komunikaci na citoslovcích
Pražská informační služba představila nový vizuální styl, které zrealizovalo studio Dynamo design.
Pražská informační služba (PIS) mění svůj dosavadní vizuální styl. Symbolem nového stylu se stává stylizovaný rozcestník, který znázorňuje Prahu jako křižovatku měst. Nově bude české hlavní město fungovat také pod názvem Prague City Tourism.
Nové logo Pražské informační služby
Vizuální styl je postaven na emocích, pocitech a zážitcích návštěvníků Prahy a je doplněn propagačním sloganem: „Ryzí emoce / Pure emotion.“
Variabilní koncept propagace Prahy v oblasti cestovního ruchu prezentuje město pomocí citoslovcí (Oooh, Wow, Mmm, Yeah, atd.), čímž chce akcentovat svou unikátní a magickou atmosféru města. Zároveň tak cílí na různé cílové skupiny a jejich konkrétní zážitky, například hudebního či gastronomického charakteru.
Nový vizuální styl Pražské informační služby
Kompletní komunikační vizuální styl pro MHMP realizuje studio Dynamo design, které ve veřejném výběrovém řízení zvolila komise, složená ze zástupců Rady hl. m. Prahy pro rozvoj cestovního ruchu.
Propagační předměty
Po dohodě se zástupci Magistrátu hlavního města Prahy se přesune PIS na doménu prague.eu. „Věřím, že zkrácení a zjednodušení názvu webového serveru z praguewelcome.com, ke kterému dochází v průběhu listopadu 2013, podpoří jeho návštěvnost u nás i za hranicemi,“ vysvětluje změnu Nora Dolanská, ředitelka organizace.
-kch-