Češi si z IMC European Awards přivezli čtyři ceny

pondělí, 02. prosince 2013, 10:12 Aktuality, Reklama MediaGuru

V soutěži IMC European Awards, která je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe), české agentury bodovaly celkem čtyřikrát.

Tři ocenění si odvezla skupina Ogilvy. Dvě ceny putovaly do OgilvyAction, nyní Geometry Global, za kampaň Žijeme Londýnem, a to stříbro v kategorii Event Marketing a bronz v kategorii Integrated Communication.

Dalším stříbrem byla oceněna agentura OgilvyOne za soutěž o dvacet pět korun na kredit u O2 od Coca-Coly.

V pořadí čtvrté ocenění pro Českou republiku bylo předáno agentuře McCann Erickson/Momentum, která za svou kampaň Vyjádři se pro Centropen získala bronz v kategorii Integrated Communication.

Přehled výsledků naleznete zde.

-kch-