Reklama s Van Dammem bodovala na Eurobestu
V soutěži Eurobest se stala interaktivní agenturou roku švédská Forsman & Bodenfors.
26. ročník evropské soutěže Eurobest vyhlásil v Lisabonu své vítěze. Bylo uděleno 15 Grand Prix, 67 zlatých, 147 stříbrných a 187 bronzových cen. Interaktivní agenturou roku byla zvolena švédská agentura Forsman & Bodenfors. Titul Agentura roku získala německá agentura Serviceplan. Nejlepší nezávislou agenturou se stala německá agentura Heimat a síťovou agenturu roku byla jmenována DDB.
Grand Prix v kategorii Branded Content & Entertainment si odnesla za testy pro kamiony Volvo Trucks švédská agentura Forsman & Bodenfors. V pořadí šestý test, v němž vystupoval akční herec Jean-Claude Van Damme, se stal virálním hitem listopadu.
Se stejnou kampaní bodovala Forsman & Bodenfors také v kategorii interaktivních kampaní, kde byl oceněn test, do kterého bylo zapojeno i osm býků. Zkušenost s řízením kamionu v uličkách španělského městečka Ciudad Rodrigo byla zprostředkována nejen videem na YouTube, ale také internetovou stránkou „The Chase 360°“.
Agentura Forsman & Bodenfors získala ještě jednu Grand Prix, a to v kategorii nejlepší integrovaná kampaň za kampaň „Švédský největší experiment v šetření energií“, který vytvořila pro energetickou společnost E.on.
Německá agentura Serviceplan bodovala v kategorii Radio s kampaní „BMW Siri“ a v kategorii Design s kampaní „The Selfscan Report“ pro řetězec Auchan.
Cenou za nejlepší reklamu v kategorii Film byly oceněny dva ze série pěti spotů, kterou pro značku Premium by Jack & Jones vytvořila dánská agentura & Co. Copenhagen s hercem Christopherem Walkenem.
V kategorii Craft – Film zabodovala francouzská agentura Boulogne Billancourt se spotem Milenec, propagující neziskový pornografický projekt Come4, jenž bojuje za sexuální práva osob s menšinovým sexuálním zaměřením.
Nejlepší mediální kampaní byl zvolen počin francouzské agentury Buzzman „Poslední čtvereček“ pro značku Milka.
Přehled všech výsledků naleznete zde.
-kch-