H&M vyzkouší nakupování přes dálkový ovladač

úterý, 07. ledna 2014, 09:32 Aktuality, Reklama MediaGuru

Módní řetězec H&M připravuje na nadcházející finále amerického fotbalu Super Bowl reklamu, přes kterou bude možné nakoupit rovnou z televize jen s dálkovým ovladačem v ruce.

Nakupování přímo z televize však bude možné jen pro majitelé určitých modelů chytré televize značky Samsung. Těm se během vysílání 30s reklamního spotu s Davidem Beckhamem zobrazí pop-up menu s informacemi o produktech, jejich dostupnosti a možnostech nákupu.

Spolu s tím bude k dispozici i aplikace ShopTV, která bude dostupná jak pro chytré televize, tak pro mobilní telefony a tablety.

Funkcionalitu i aplikace vyvinula americká společnost Delivery Agent, která již v minulosti umožnila nakupování merchandisingových produktů například u seriálu Glee na stanici Fox či u Hry o trůny na HBO.

-kch-