Kofola nasazuje nový spot od Vojty Kotka

pátek, 31. ledna 2014, 14:00 Reklama MediaGuru

Kofola uvádí ve spolupráci s firmou ETA novou značku Bublimo. Spot režíroval Vojta Kotek.

Nápojářská firma Kofola představuje ve spolupráci s tradičním výrobcem malých domácích spotřebičů, firmou ETA, novou značku Bublimo pro přípravu domácí limonády. Sirupy a výrobník sody s veškerým příslušenstvím podpoří od začátku února online kampaň a nový spot, který režíroval Vojta Kotek.

Pro novou značku Bublimo má být charakteristická hravost, což odráží její motto „Krindy pindy limonáda“ i samotný spot, který se odehrává na typické české zahradě, a dominují mu rýmovačky, které si děti vymýšlejí při čekání na limonádu.

Logo nové značky Bublimo

Televizní spot poběží od 2. února do 2. března 2014 na kanálech skupiny Nova a Prima. Online kampaň odstartuje 10. února soutěží na Facebooku a poběží přesně měsíc.

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura Rust. Produkci zajistila společnost Savage.

-kch-