Škoda bude na olympiádu komunikovat model Yeti
U příležitosti nadcházejících OH v Soči spustí Škoda Auto kampaň na svůj nový model Yeti.
Prvního února spustí společnost Škoda Auto v České republice novou kampaň na omlazený model Yeti, v níž vedle produktu bude komunikovat i spojení značky Škoda s Českým olympijským týmem a Czech Teamem.
Kampaň poběží v průběhu února v úplném media mixu. V následujících týdnech bude model představen i na dalších evropských trzích.
Televizní kampaň bude probíhat z velké části ve spojení se sportovními přenosy. Nasazeny budou dva třicetivteřinové televizní spoty, lišící se tag-onem, a desetivteřinové sponzorské vzkazy, a to zejména na České televizi a stanicích skupiny Nova a Prima. Televizní spot prostřednictvím několika krátkých příběhů ukazuje, že s vozem Yeti je možné zažít neobyčejná dobrodružství.
Ve všech dalších kanálech bude pracováno se stejným motivem jako v televizní kampani. Kampaň bude probíhat v rádiu a tisku, konkrétně v denících, sportovních, společenských, life-stylových i automobilových titulech. Dále bude využito OOH, konkrétně billboardů, CLV, ale i brandingu zastávek MHD, velkoformátových reklam nebo polepů výloh vybraných prodejen se sportovními potřebami.
Tisková reklama Škoda Auto
V komunikaci bude zastoupena i internetová reklama. Na Facebooku bude připravena speciální aplikace, doplní ji soutěž s QR kódy.
Kampaň připravila agentura Leagas Delaney. Režie spotu se ujal Curtis Wehrfritz. Produkci zajistila společnost Bistro Films.
Součástí kampaně bude také aktivní účast společnosti Škoda Auto na společném projektu s Českým olympijským výborem – Olympijský park Soči v Praze na Letné, který bude od 7. do 23. února nabízet zábavný program, přímé přenosy ze Soči, možnost vyzkoušet si zimní sporty či zasoutěžit si o vůz Yeti. V parku bude umístěno hokejové hřiště a kluziště, běžkařská trať, ledová dráha na curling či snowpark. Na ústředním pódiu se budou konat koncerty a další kulturní akce.
-kch-