Týden povede Jaroslav Plesl, redakce Empresy Köppl

úterý, 11. února 2014, 11:42 Lidé, Tisk MediaGuru

Novým šéfredaktorem časopisu Týden je Jaroslav Plesl, ředitelem redakcí Daniel Köppl.

Novým šéfredaktorem časopisu Týden a on-line deníku Týden.cz byl s účinností od úterý 11. února jmenován Jaroslav Plesl, který doposud v časopise zastával funkci zástupce šéfredaktora. Kromě pozice šéfredaktora časopisu Týden bude Plesl odpovědný i za obsahovou dodávku zpravodajství pro TV Barrandov. Ve vedení tak nahrazuje Františka Nachtigalla, který z vedení časopisu odchází. Má ale podle Empresy nadále zůstat v představenstvu společnosti. Ve vydavatelství už ale nemá žádnou funkci.

Zároveň s touto změnou byl jmenován na pozici ředitele redakcí vydavatelství Empresa Media Daniel Köppl, který dosud působil jako šéfredaktor týdeníku MarketingSalesMedia.

„Při vědomí obrovské odpovědnosti chci v Týdnu rozvíjet moderní a dravou zpravodajskou žurnalistiku,“ řekl ke svému jmenování nový šéfredaktor Týdne Jaroslav Plesl. Plesl přišel do časopisu Týden v roce 2013 z týdeníku Reflex, kde pracoval na pozici zástupce šéfredaktora. Předtím působil dva roky jako ekonomický reportér v Hospodářských novinách a sedm let byl zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kam v roce 2001 přišel z týdeníku Euro. Svou časopiseckou kariéru přitom zahájil už v roce 1995 právě v Týdnu.

Daniel Köppl zahájil svoji profesní kariéru ve výzkumné agentuře Opinion Window, ze které pak přešel do vydavatelství Strategie. Od roku 2000 pracoval ve vydavatelství Economia, kde měl v závěru svého působení na starosti 19 B2B titulů. V roce 2013 začal ve vydavatelství Empresa Media řídit magazín MarketingSalesMedia.

Vydavatelství Empresa Media majitele Jaromíra Soukupa zahrnuje tyto tištěné tituly: časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis Marketing Sales Media, dále pak elektronický deník tyden.cz, a pod vydavatelství patří také TV Barrandov a produkční společnost Real TV.

-mav-