KFC bojuje v kampani proti „Kurňákovi“

úterý, 11. března 2014, 20:03 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka KFC spustila novou komunikační platformu založenou na falešném kuřeti, tzv. „Kurňákovi“. Proti němu bude KFC v následujících kampaních letošního roku bojovat.

KFC proti Kurňákovi - falešnému kuřeti

Cílem nové komunikace je podle Karolíny Alaxinové, Marketing Manager KFC pro Českou republiku, především informovat zákazníky o kvalitě kuřecího masa, které se v restauracích KFC používá. „Naši dodavatelé procházejí pravidelnými a velmi přísnými kontrolami, takže si můžeme být jistí kvalitou a složením každého kousku, který našim zákazníkům v provozovnách KFC naservírujeme,“ vysvětlila Karolína Alaxinová.

První z řady kampaní, která právě běží v televizi a na internetu, se zaměřuje na produkty Maxi Twist a B-smart.

Kampaň připravila agentura McCann. Mediální prostor zajišťuje agentura PHD.

-kch-