Tradiční měsíčník Lidé a země mění podobu

čtvrtek, 06. března 2014, 11:35 Aktuality, Tisk MediaGuru

Měsíčník Lidé a země vydavatelství Mladá fronta mění grafiku i redakční rubriky. Časopis je nyní rozdělen na čtyři hlavní sekce: Start, Planeta LaZ, Lidé v pohybu, Vaše cesty.

„Kromě klasických reportáží a cestopisů přinášíme i servisní informace a tipy na vlastní cestování,“ uvedla Lenka Klicperová, šéfredaktorka časopisu Lidé a země. Časopis chce nadále stavět na kvalitních fotografiích – spolupracuje se známými fotografy Antonínem Kratochvílem, Václavem Šilhou nebo Janem Šibíkem.

Březnové a dubnové číslo časopisu Lidé a Země podpoří i marketingová kampaň. Na sociálních sítích a internetu chce oslovit čtenáře v aktivním věku, kteří jsou uživateli Facebooku. Upoutávka na novou podobu časopisu Lidé a Země se objeví i v celostátních televizích a rádiích. Autoinzerce bude směřovat do tištěných titulů a do iPadových verzí časopisů vydavatelství Mladá fronta a deníku E15.

-mav-


Měsíčník Lidé a země vydavatelství Mladá fronta mění grafiku i redakční rubriky. Časopis je nyní rozdělen na čtyři hlavní sekce: Start, Planeta LaZ, Lidé v pohybu, Vaše cesty.

Kromě klasických reportáží a cestopisů přinášíme i servisní informace a tipy na vlastní cestování,“ uvedla Lenka Klicperová, šéfredaktorka časopisu Lidé a země. Časopis chce nadále stavět na kvalitních fotografiích – spolupracuje se známými fotografy Antonínem Kratochvílem, Václavem Šilhou nebo Janem Šibíkem.

Březnové a dubnové číslo časopisu Lidé a Země podpoří i marketingová kampaň. Na sociálních sítích a internetu chce oslovit čtenáře v aktivním věku, kteří jsou uživateli Facebooku. Upoutávka na novou podobu časopisu Lidé a Země se objeví i v celostátních televizích a rádiích. Autoinzerce bude směřovat do tištěných titulů a do iPadových verzí časopisů vydavatelství Mladá fronta a deníku E15.