Z Novy odcházejí Ondřej Křivka a Josef Koukolíček

čtvrtek, 27. března 2014, 17:19 TV MediaGuru

Marketingový ředitel Ondřej Křivka a ředitel PR a komunikace Josef Koukolíček odcházejí z TV Nova.

Televizi Nova čekají další personální změny. Podle informací MediaGuru.cz se z vedení největší komerční televize rozhodli odejít marketingový ředitel Ondřej Křivka a ředitel PR a komunikace Josef Koukolíček. Podle našich informací je důvodem odchodu odlišný náhled na směřování televize v dalším období. V televizi mají skončit ke konci března.

Nova odchod nekomentovala, uvedla jen, že: „Dochází k reorganizaci komunikačního oddělení. Brzy oznámíme jméno nového ředitele komunikace," sdělila mluvčí Anna Suchá.

Ondřej Křivka, dříve ředitel hudební stanice MTV, se řízení marketingu ujal v létě roku 2011. Josef Koukolíček nastoupil do vedení oddělení PR a komunikace o rok později. Během svého působení v čele televize Nova se mj. podíleli na marketingu a propagaci tří nových kanálů skupiny:  v červenci 2012 kanálu Fanda, v prosinci 2012 stanice Smíchov a v únoru 2013 televize Telka. Zajistili podporu i pro redesign kanálu Nova Cinema, pro internetový kanál Voyo.cz a nejnověji pro studio Televizních novin. Ze své pozice zajišťovali také řadu charitativních projektů a kampaní.

V managementu společnosti CET 21, která provozuje vysílání skupiny Nova, tak jde o další personální změny. Na začátku letošního roku odešel šéf internetu a nových médií Pavel Krbec, který zamířil do konkurenční MTG. Po změně v nejvyšším vedení CME opustil televizi loni v létě ředitel zpravodajství Vladimír Mužík a na podzim loňského roku generální ředitel Jan Andruško.

Ondřej Křivka je ve skupině Nova od roku 2008, dva roky zastával pozici ředitele české mutace mezinárodní televize MTV pro region Česka a Slovenska.

Josef Koukolíček přišel do Novy z vydavatelství Borgis, kde dva roky řídil redakci společenského portálu super.cz.

Ve srovnání s rokem 2012 se podíl skupiny Nova na sledovanosti v její hlavní cílové skupině 15-54 zvýšil o 2 procentní body v celodenním vysílání a o cca 3 procentní body v hlavním vysílacím čase.

Vývoj podílu na sledovanosti (%) Nova Group, 2012-2014

Zdroj: ATO-Mediaresearch, 1.1.-26.3. 2014

-mav-