Prodejce CZC.cz spustil „céčkovou“ retro kampaň
Český internetový prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz slaví své 16. narozeniny kampaní, která se ponese v duchu zlaté „céčkové“ éry z 80. let. K této příležitosti e-shop rozdá svým zákazníkům tisíce narozeninových céček v barvách CZC.cz, která pro něj na míru navrhla a vyrobila česká firma Chmela s tradicí ve výrobě céček již od roku 1979.
V rámci narozeninové kampaně byla spuštěna microsite slavime.czc.cz, která zákazníky provede celým průběhem oslav, rozděleným do tří soutěžních týdnů. Ve hře je 21 cen v celkové hodnotě přes 75 000 Kč.
V prvním soutěžním týdnu dostanou zákazníci za úkol hledat na webu zlatá céčka ukrytá mezi fotkami produktů, následující týden prostřednictvím speciální aplikace změří své síly v léty osvědčeném hodu céčky na čáru. Třetí soutěžní týden již bude patřit všem šťastlivcům, kterým se v daný den povede uskutečnit 16., 160. nebo 1600. objednávku.
Narozeninová kampaň bude podpořena online aktivitami: od klasické bannerové reklamy přes reklamní spoty na YouTube až po promo na sociálních sítích Facebook a Google+.
Doprovázena bude soutěžemi v Ranních show na Evropě 2 a speciálními outdoor akcemi, v nichž budou figurovat oživlá „Céčka“ a „Zetka“ v životní velikosti. V rámci narozeninové roadshow postupně zavítají do Prahy, Brna, Ostravy a Příbrami, kde budou rozdávat céčka a informovat zákazníky o probíhajících soutěžích.
-kch-