ČEZ se v kampani zaměří na spokojenost zákazníků
Skupina ČEZ přichází s novou image kampaní představující standardy zákaznického servisu, které chce firma garantovat. Vysoká úroveň nabízených služeb má naplnit aktuální ideu značky: „Vaše energie je na prvním místě“, představenou loni na podzim. Pro zákaznicky orientovaná kampaň poběží v průběhu letošního května a června, v televizi, tisku, outdooru a na internetu.
Kampaň navazuje na strategický program „Orientace na zákazníka“, v rámci kterého Skupina ČEZ měří zákaznickou zkušenost a zavádí novinky v produktech a službách, aby zvýšila spokojenost svých zákazníků. Ke konkrétní měřitelné úrovni služeb se firma zavazuje vydáním Zákaznického kodexu.
„Kampaň představuje čtyři atraktivní služby, které zákazníkům zajišťují rychlé, pohodlné a vstřícné vyřízení jejich požadavků. Jde o dostupnost zákaznické linky, rychlost odstraňování poruch, možnosti pohodlné online samoobsluhy a pomoc zákazníkům v nesnázích. Deklarujeme, s jakou úrovní servisu mohou zákazníci počítat, a zavazujeme se tak k dodržování těchto standardů,“ uvedla Šárka Samková, manažerka marketingové komunikace Skupiny ČEZ.
Jednotlivé služby představují čtyři spoty, které nejprve poběží ve 30vteřinové stopáži, v druhé polovině kampaně budou nasazeny 10s spoty. Skupina ČEZ využila pro tuto kampaň příběh adopce z podzimu, který je doplněn o tag-ony.
Inzerce v tištěných médiích obsahuje kromě běžných formátů i méně standardní floaty či post-ity. Kampaň bude k vidění i v tramvajích a autobusech nebo na lavičkách u zastávek MHD, online v podobě bannerů, videí a PPC reklamy.
Kampaň připravila agentura Lowe.
-kch-