Sazka zahájila kampaň na novou Sportku

pondělí, 19. května 2014, 10:00 Reklama MediaGuru

Sazka komunikuje upravenou verzi Sportky, spuštění kampaně předcházely dva teasery.

Od pondělí 19. května spouští společnost Sazka novou 360° kampaň, kterou bude komunikovat úpravy své stěžejní loterie Sportky.

S úpravou se tak ve všech pořadích zvýší výhry v průměru o 25 %, a spolu s tím se navýší i počet milionových výherců. Jackpot je nově zaveden i ve druhém pořadí. Rovněž se navýší i cena tiketu, jeden sloupeček Sportky bude za 20 korun, doplňková hra Šance také za 20 korun. Plný tiket s deseti sloupci a Šancí pak vyjde na 220 korun.

Kampaň poběží jak v televizi, rádiu, tisku, tak na internetu. Její důležitou součástí jsou i PR aktivity, komunikace v místě prodeje a eventy. Silně jsou zapojeny interní komunikační kanály.

Spouštění kampaně předcházely dva teasery, které komunikovaly buď úpravy hry Sportky, nebo její plný tiket. V teaserech byl použit symbol Sportky, který byl poprvé uveden v únoru letošního roku, – okřídlený míček štěstí.

V nové kampani se se symbolem Sportky nadále pracuje. Zatímco v předchozí kampani přinášel míček výhry jednotlivcům, nyní je zdůrazněno množství výherců. V televizi budou nasazeny dvě varianty spotů. První z nich komunikuje upravenou Sportku, tedy novinky v podobě vyšších vkladů, vyšších výher a více výherců. Druhá z variant se zaměří na věcnou prémii v podobě automobilu Škoda Yeti, kterou mohou vyhrát hráči na základě čísla plného tiketu. Spoty byly natáčeny v Berouně a Kolíně.

Souběžně s úpravou Sportky začne Sazka více využívat potenciál nového televizního studia, kde budou zapnuty nové grafické elementy na LED stěnách, na plazmách se rozšíří obraz, střih má být rychlejší a moderátoři omezí svůj pohyb po studiu. V úvodu losování bude zařazeno předtočené video, v němž budou moderátoři vystupovat v různých akcích se Škoda Yeti. Automobilů bude celkem rozdáno 51, poslední losování proběhne 13. července.

Tiskové vizuály

UpravaSportky

Skoda Yeti

digitálním prostředí Sazka rozvíjí koncept s cílem každý den poskytnout zákazníkům důvod vsadit Sportku. „Středobodem naší online kampaně je obsah,“ uvedla Eva Štípková, jež má v Sazce na starosti digitální média. Kampaň využije online platformy Sazimesportku.sazka.cz, na níž si návštěvníci mohou mimo jiné konfigurovat sady „šťastných čísel“. Aktualizována byla i mobilní aplikace Sazka, v níž byla doplněna funkcionalita skenování tiketu. Zapojena jsou sociální média. Na mladší cílové skupiny cílí komunitní hra Mega v ruce.

Pro zviditelnění Sportky jsou na červen naplánovány i eventy, v nichž budou prosvětlené balóny, symbolizující okřídlené míčky štěstí, rozmístěny v 20 městech České republiky. V jejich blízkosti budou hostesky rozdávat informační letáky a poskytovat informace o hře.

Prosvětlený okřídlený míček štěstí

Okridleny Micek

Pod kampaní je podepsána agentura VCCP. O mediální plánování a nákup médií se postarala agentura Médea. Produkci zajistila společnost Armada. Digitální část kampaně připravily agentury Symbio a Bubble. Jak uvedl Roman Kulifaj, jenž má v Sazce na starosti marcom, stále více věcí se snaží Sazka dělat nyní in-house. „Kampaně zadáváme projektově. Pro agenturu je to motivace. My pak získáváme lepší nápady,“ dodal Roman Kulifaj.

-kch-