Vodafone nasazuje spoty na připojení bez kabelu
Vodafone představuje nové spoty v rámci své kampaně podporující připojení bez kabelu. Divákům chtějí ukázat mobilitu služby a jednoduchost jejího používání. Nová kampaň Vodafonu využívá stejné charaktery jako v předchozích fázích kampaně na Turbo Internet. Hlavní představitelky divákům přiblíží nový produkt – připojení bez kabelu. Jde o datovou službu pro domácnosti i firmy. Kampaň má ukázat, že internetové připojení je možné mít kdykoli při sobě. Zákazníci mají v rámci jedné služby připojit k internetu až 36 zařízení (32 na Wi-Fi, 4 přes kabel) jako je tablet, mobilní telefon, PC, notebook nebo třeba herní konzole.
Režie televizních spotů se ujal opět Roman Valent, stejně jako u předešlých kampaní na Turbo Internet. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD. Kampaň poběží od pondělí 26. května v TV, tisku a na internetu.
-mav-