Vodafone v kampani lokalizuje sdělení podle měst
Vodafone uzpůsobuje outdoorovou kampaň na Turbo Internet podle měst, v Praze podle částí.
V pondělí 12. května odstartuje mobilní operátor Vodafone novou kampaň, v níž se opět zaměří na podporu Turbo Internetu a jeho pokrytí v České republice.
Šíření mobilního internetu demonstruje tím, že hlavní představitelky z obce Ratměřice, známé z minulé kampaně, vyjíždějí do dalších obcí – do Nespek a Albrechtic nad Vltavou –, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje jinde.
Kampaň bude k vidění v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Sdělení na billboardech a CLV je lokalizováno podle měst, v Praze podle jednotlivých městských částí, existuje tak 48 mutací. Kromě toho vyjel na tour po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem také konkávní vůz.
CLV z Nuslí
Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague. Režie televizních spotů se ujal opět Roman Valent. O umístění v médiích se stará mediální agentura OMD.
-kch-