Zahajuje VI. ročník soutěže Sexistické prasátečko
Organizace Nesehnutí spouští šestý ročník soutěže Sexistické prasátečko, která se snaží upozorňovat na velké množství sexistických reklam v českém mediálním prostředí. Návrhy na nejvíce sexistickou reklamu ze svého okolí mohou lidé posílat od 29. května až do 15. října 2014 prostřednictvím nové webové stránky soutěže prasatecko.cz.
Cílem soutěže je upozornit na fakt, že sexistická reklama nemá spojitost pouze se sexem či spoře oděnými (a mnohdy i zcela odhalenými) ženami a muži, ale jde i o méně nápadné formy znevažování jednoho, nebo druhého pohlaví.
Soutěž ve čtvrtek 29. května odstartovala zveřejněním videoklipu, v němž vystoupili kromě známých českých herců a moderátorů také lidé z reklamy a marketingu, například Vanda Wolfová z Googlu nebo kreativní ředitel reklamní agentury Konektor Martin Charvát.
-kch-