Cider Carling v kampani odkazuje na britský původ
Společnost Pivovary Staropramen zahájila počátkem června marketingovou kampaň na podporu novinky Carling British Cherry Cider.
„Domovem nápoje Carling British Cider je Velká Británie, proto se i celá kampaň ponese v britském duchu. Spotřebitelé se v ní setkají s typickými ikonami jako jsou například britský voják či krásná spice girl. Důležitou roli v komunikaci samozřejmě hrají i suroviny, ze kterých je Carling British Cider vyroben, a způsob servírování nápoje,“ říká Petra Chovancová, manažerka inovací společnosti Pivovary Staropramen. Zmíněné postavy doplní ještě komorník, dáma z Dickensových románů či král Artuš.
Novinka cílí zejména na aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se rádi baví a tráví čas se svými přáteli. Reklamní kampaň běží v televizi, outdooru a na internetu. Reklamní spot bude vysílán na televizních stanicích Prima Group.
Venkovní inzerce je k vidění na bigboardech v Praze a na CLV, které budou kromě Prahy umístěny také v Brně a Plzni. Na internetu je v rámci FB profilu připravena aktivita, v níž bude typický Angličan Carl představovat Carling British Cider Čechům.
S ikonami reklamní kampaně se budou moci konzumenti setkat i osobně v obchodních řetězcích, kde budou připraveny stylové stánky v podobě strážní vojenské budky s pochodujícím britským vojákem a spice girl, která bude zákazníkům nabízet ochutnávku i dárky. Promotýmy budou rovněž vyrážet do klubů a restaurací, kde návštěvníkům kromě ochutnávky a dárků nabídnou také osvěžení z CO2 kanónu. Síť restaurací Potrefená husa zase Carling British Cider spojí s nabídkou tapas za zvýhodněnou cenu.
Televizní spot vyrobila srbská agentura Leo Burnett, internetové stránky vytvořily Motion Media, o aktivaci v místě prodeje a roadshow se postarala agentura Everwhere. Indoor i outdoor reklamu má na starosti společnost Unity. PR servis zajišťuje agentura AC&C Public Relations.
-kch-