Pepsi inovuje svou lahev, mění ji od r. 1996
Značka Pepsi z portfolia společnosti PepsiCo uvádí na český a slovenský trh nově designovanou skleněnou lahev pro Pepsi, Pepsi Light a Pepsi Max. Česká republika a Slovensko jsou prvními zeměmi v Evropě, kde je lahev představena. Nápoje v nových lahvích o objemu 0,25 l budou k dostání v restauračních zařízeních od konce června 2014. Jde o první inovaci ve tvaru lahve Pepsi od roku 1996.
„Cílem redesignu je komunikovat hodnoty značky Pepsi jako značky pro mladé lidi, kteří se nebojí jít vlastní cestou, značky, která je moderní, inovativní,“ vysvětluje marketingová manažerka Pepsico pro ČR a SR Marie Baričičová. Nový design má mít v sobě mladistvý náboj a energii. „Při uchopení vás její tvar mnohem víc přiměje zaměřit se na to, co právě držíte v ruce – tedy na současný okamžik. To jsou vlastnosti, které jsme od nového designu chtěli a které souzní s charakterem Pepsi,“ doplňuje Marie Baričičová.
Svým tvarem nová lahev lehce připomíná tzv. „swirl bottle“ z let 1958 až 1978. Místo klouzavě krouživých křivek je však nová lahev ostře řezaná do jednotlivých plošek, čímž má získat na dynamičnosti.
Nová lahev je součástí celosvětové kampaně Pepsi „Live For Now“, jejíž motto vyjadřuje aktivní přístup k životu, který Pepsi razí. Na samotném designu lahve spolupracovala agentura Tether z amerického Seattlu. Vývoj nového tvaru trval asi šest měsíců, přičemž na mateřském americkém trhu se nový design lahve poprvé objevil v dubnu 2013.
-kch-