ČSZV spouští druhou část kampaně „Pereme chytře“

pátek, 25. července 2014, 12:52 Aktuality, Reklama MediaGuru

České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) odstartovalo druhou část kampaně „Pereme chytře“. Cílem kampaně je informovat spotřebitele o třetí fázi kompaktace pracích prášků na tuzemském trhu, ekonomickém praní, poukazovat na správnost sledování ceny za jednu prací dávku a na nutnost správného dávkování pracích prostředků. Letní kampaň navazuje na předchozí jarní fázi.

Kampaň běží od 21. července v televizi na kanálech skupiny Nova, Prima, Atmedia a TV Barrandov. Spot, který vznikl v agentuře TBWA, namluvil Martin Preiss. Vizuálně dominantní je v animované reklamě motiv postavy pracího prášku, která nabádá ke správnému dávkování a chytrému praní.

Dále je kampaň podpořena PR aktivitami, edukativním videem či internetovými stránkami PeremeChytře.cz. PR zajišťuje agentura Native PR. 

-kch-