Do marketingu O2 nastupuje Ondřej Křivka
V pozici ředitele marketingové komunikace a brand managementu nahrazuje Pavla Jankovského.
Do marketingu společnosti O2 nastupuje Ondřej Křivka, který v minulosti řídil marketing TV Nova. Ve své pozici ředitele marketingové komunikace a brand managementu bude zodpovědný za celkovou strategii veškeré marketingové komunikace O2 pro český trh, jednotnou prezentaci značky O2 ve všech segmentech zákazníků a také za integraci interního kreativního týmu do společnosti. Dosavadní ředitel marketingové komunikace Pavel Jankovský z O2 po vzájemné dohodě odchází.
Změny v marketingu navazují na koupi české pobočky společnosti Telefónica českou finanční skupinou PPF. Telefónica se na českém trhu k 21. června přejmenovala na O2 Czech Republic. Marketing O2 je od února začleněn do divizí Rezidentních a Firemních zákazníků. Ondřej Křivka spadá se svým oddělením do divize Rezidentních zákazníků, kterou vede Jindřich Fremuth. Jiří Dvorjančanský, který až do únorové změny řídil samostatnou divizi Marketing a pomáhal s jejím začleněním do obchodních divizí, ve firmě již nepůsobí.
Do O2 přichází Ondřej Křivka se zkušenostmi ze skupiny Nova, odkud odešel v březnu letošního roku. Ve skupině od léta roku 2011 zastával pozici ředitele marketingu všech TV kanálů a celého on-line portfolia skupiny Nova. Podílel se na marketingu a propagaci tří nových kanálů skupiny: v červenci 2012 kanálu Fanda, v prosinci 2012 stanice Smíchov a v únoru 2013 televize Telka. Zajistil podporu a redesign kanálu Nova Cinema, pro internetový kanál Voyo.cz či podobu studia Televizních novin. Předtím působil jako ředitel české mutace hudebního kanálu MTV. Ve společnosti CET21 Křivka pracoval od roku 2008, před vedením MTV pracoval jako výkonný asistent nynějšího generálního ředitele České televize Petra Dvořáka a jako projektový manažer pro TV vysílání.
Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.
-kch-