Praha vypisuje tendr na online kampaň za 42 mil. Kč
Pražská informační služba vypisuje veřejnou zakázku v hodnotě 42 milionů korun na mediální agenturu. Jejím předmětem je realizace online marketingové kampaně na dobu 36 měsíců s cílem zlepšení image Prahy jako exkluzivní turistické destinace.
V rámci zakázky je požadováno stanovení dlouhodobé mediální strategie pro digitální média, zajištění realizace kampaní prostřednictvím bannerů, in-stream reklamy na YouTube, SEM či komunikace na sociálních médiích.
„Hledáme takovou agenturu, která bude spolupracovat s vítězem předešlého tendru, kreativním týmem Havas Worldwide Prague a která co nejvýhodněji nakoupí mediální prostor na vybraných vyhledávačích a sociálních sítích. Chceme, aby se Praha v zahraničí ukázala v co nejlepším světle a díky kampani přilákala co nejvíce návštěvníků,“ upřesňuje ředitelka PIS – PCT Nora Dolanská.
Kampaň bude cílit na současné zdrojové trhy, jako jsou Německo, Rusko, Velká Británie, Itálie nebo USA, zaměří se však také na země s vysokým turistickým potenciálem typu Čína nebo Jižní Korea. „Číňany bychom rádi oslovili prostřednictvím tamní sociální sítě Weibo, na které je registrováno na půl miliardy uživatelů, v Rusku se zase zaměříme na komunikaci na síti Vkontakte.ru, která je ruskou obdobou facebooku,“doplňuje Nora Dolanská.
Z celkového objemu finančních prostředků bude mít vítězná agentura ještě letos k dispozici 22 milionů korun.
-kch-