Intersnack si na média vybírá opět agenturu PHD
Společnost Intersnack, lídr v kategorii slaných snacků, si v mediálním tendru opět vybrala agenturu PHD. Ta pro značky společnosti, mezi něž se řadí Bohemia Chips, Chio, Pombär a Canto, zajišťuje mediální plánování a nákup médií již od roku 2011.
Tendru, který probíhal od února do července letošního roku ve 12 zemích, se kromě PHD z OMG zúčastnily také agentury sítí IPG, Aegis a WPP. Na ostatních trzích se o práci pro společnost postarají agentury Vizeum a Initiative.
„Chtěl bych moc poděkovat všem agenturám, které se výběrového řízení zúčastnily. Odvedly velmi kvalitní práci. O to víc mě těší, že nejúspěšnější agenturou byla naše současná – PHD. Znamená to, že naše partnerství netrpí příznaky ponorkové nemoci. Naše značky čekají v budoucnosti velké výzvy a těší mě, že PHD v ní bude naším blízkým strategickým partnerem,“ komentuje marketingový ředitel Intersnacku Michal Riegel.
Výběrové řízení auditovala firma Ebiquity Germany, v České republice za asistence svého lokálního partnera FLEmedia. Součástí tendru byla příprava strategie portfolia značek a cenové podmínky.
„Výběrové řízení bylo náročné a jsme velmi rádi, že klient ve spolupráci s nezávislým auditorem vyhodnotil naši celkovou strategii jako nejefektivnější. Velice si vážíme toho, že naše partnerství se společností Intersnack bude i nadále pokračovat a budeme mít další příležitost upevnit náš dlouhodobý vztah. Vnímáme to jako vyjádření důvěry, ale zároveň také jako závazek do budoucna. S celým týmem se těšíme na to, že budeme v nadcházejících letech spolupracovat na rozvoji značek portfolia Intersnacku na českém trhu,“ uvádí Jiří Herian, managing director PHD.
Intersnack loni podle monitoringu investoval v hrubých cenách do nákupu reklamy v médiích 163 mil. korun.
-kch-