Přehlídka: Co dokážou kreativní tištěná média
Tištěná inzerce překonala možnosti 2D inzerátů, dokáže pracovat i s jinými technologiemi.

Unie vydavatelů připravuje na čtvrteční odpoledne přehlídku úspěšných printových inzerátů. Tuzemským vydavatelům a kreativcům chce ukázat, jak je kreativita inzerátů důležitá pro efektivitu komunikace v tištěných médiích. Veřejnosti ukáže úspěšné printové inzeráty, které za poslední roky získaly nejvyšší ocenění na mezinárodním reklamním festivalu v Cannes. My zase nabízíme přehlídku toho, jak kreativně lze s tištěnými médii při komunikaci sdělení pracovat. Připomeňme si některé možnosti, které se v tištěné inzerci nabízejí.
Peugeot vložil do časopisu "skutečný" airbag.
Výrobce nábytku představil svůj výrobek ve 3D a na "stylové podlaze".
Tištěný papír zprostředkoval i sílu a efekt depilačního přípravku.
I titulní strana časopisu může nést zajímavé poselství jako v případě reklamy na šampón proti lupům (po odtržení vyznačeného místa v pravém dolním rohu naznačené lupy na obálce zmizely).
Jasná ukázka, co se stane, když fyzické aktivity podceníme.
Vzkaz některých reklamních inzerátů lze vyčíst, až po zapojení solární energie.
A některé lze i ochutnat. To je případ reklamy na Volkswagen z rýžového papíru, který se dá jíst…
Na tištěné inzeráty s vtipnou pointou se můžete podívat zde a na doporučení kreativců, jak s reklamou v tisku pracovat zde.
-mav-