TNT spustí globální kampaň na novou identitu

pondělí, 29. září 2014, 10:18 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost TNT představí od pondělí 29. září novou identitu značky. Ta je součástí strategie společnosti, která chce zdůrazňovat lidi a evropskou dopravní síť. Nový slogan „The People Network“, lidská síť, má odrážet firemní kulturu a poslání rozvíjet vztahy se zákazníky.

TNT VERT logo lockup_ORG

Nová identita značky bude odhalena v reklamní kampani napříč osmi evropskými zeměmi. Propagace je pak plánována v 26 zemích a bude podpořena přímým marketingem. Některé záběry se natáčely v České republice.

Kampaň chce představit TNT jako síť lidí, kteří pomáhají zákazníkům v jejich podnikatelském růstu.

Realizace kampaně proběhne napříč Evropou a zahrnuje vše, od televizních reklam, rádio spotů, billboardů až po prodejní a věrnostní programy. Kampaň je podpořena přímým marketingem (eDM) v 60 zemích, za kterým stojí holandská agentura Etcetera.

TNT se při příležitosti změny identity značky spojila s mezinárodní agenturou Design Bridge. Změny se týkají například nového designu vozů, nadlinkové komunikace a zaměstnaneckých uniforem nebo i nových obalů zásilek po celém světě.

Kreativitu kampaně připravily Gutenberg a Etcetera, média na všech trzích nakupuje PHD.

Na YouTube je už k vidění teaser ke kampani.

Ukázka, jak se natáčela kampaň.

Definitivní podoba spotů bude odhalena 1. října 2014.

TNT_1

TNT_2

-mav-