Vychází kniha o webdesignu, vhodná i pro marketéry
V nakladatelství Baroque Partners vychází 15. září kniha o webdesignu s názvem Web ostrý jak břitva. Autorem je konzultant webů Jan Řezáč, mezi jehož klienty patří například Plzeňský Prazdroj, ČTK či Hartmann - Rico. Kniha chce poradit čtenářům, jak dobře postavit e-shop, firemní web nebo microsite.
„Knihu jsem nepsal pouze pro webdesignery. Těm poslouží jako startovní můstek pro další vzdělávání. Marketérům či majitelům firem dá zase do ruky patřičnou argumentaci a teoretický základ, který využijí při zadávání nebo tvorbě svých webů,“ vysvětluje autor publikace Jan Řezáč. Kniha je členěna do několika kapitol, ve kterých se čtenář dozví o webdesignu vše potřebné: od práce s poptávkou, komunikace s klientem, uživatelského výzkumu, procesu návrhu webu až po uživatelské testování. Právě na testování Řezáč upozorňuje: „V dnešním webdesignérském světě zadavatelé často hodnotí návrh webu pouze podle grafického návrhu hlavní strany, což odsoudí jejich projekt z pohledu obchodní výkonnosti do webového pekla. Přesně tyto mýty má kniha bourá.“ Do budoucna plánuje autor také anglickou verzi.
Kniha bude v nabídce knihkupectví Dobrovský, Neoluxor a Martinus. Spolu s tištěnou knihou získá zákazník rovnou i elektronickou verzi. Stejně to bude platit i naopak: k zakoupené e-knize dostane tištěnou knihu.
-kch-