Češi získali na Golden Drumu už tři stříbra
České agentury zabodovaly v první vlně vyhlašování vítězů na kreativním festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži. Celkem proměnily tři z devíti shortlistů ve stříbrná ocenění.
Stříbro si ze Slovinska přiveze agentura Havas Worldwide Prague za svou digitální kampaň Tři minuty stačí pro Amnesty International.
V kategorii Mobile si stříbro vysloužila agentura Ogilvy & Mather za kampaň Audiotrees pro Český rozhlas.
Stříbro z kategorie Digital campaigns including Mobile campaigns dostala agentura Young & Rubicam za kampaň Photobomb pro Harley Davidson.
Grand Prix Golden Drum
Kategorie | Kampaň | Agentura | Země |
Radio | Father | Medina Turgul DDB | Turecko |
Boyfriend | |||
Simon | |||
Digital | Game is not over | 180heartbeats + JUNG v. MATT | Polsko |
Mobile | Get Well Kit | Geometry Global | Rusko |
New or innovative | MegaFaces - MegaFon Olympic Pavilion | Axis | Rusko |
Direct campaigns | Put The Music On | Voskhod | Rusko |
Digital campaigns including Mobile campaigns | Enemy Front | McCann Worldgroup | Polsko |
Branded Content | Giformances | Young & Rubicam | Maďarsko |
Events | The Power of Support | Voskhod | Rusko |
PR | Zugspitze | Ogilvy & Mather | Rakousko |
-kch-