Mafra spojí obchod pro print a digitál, v čele Jiří Otevřel
Mediální skupina Mafra připravuje jednotnou obchodní politiku pro printové a digitální tituly.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2014/04/Mafra.jpg?v=1)
Mafra sloučí doposud oddělené obchodní týmy pro printovou a digitální inzerci do jednoho oddělení od 1. listopadu. Vedením nového obchodního oddělení byl pověřený stávající obchodní ředitel Mafra Digital Jiří Otevřel. Mediální skupina v úterý potvrdila odchod Romana Stolejdy, který vedl od letošního jara printový obchod. Ze skupiny odchází po vzájemné dohodě k 31. říjnu 2014.
Podle předsedy představenstva Štěpána Košíka chce Mafra tímto krokem nabídnout obchodním partnerům a přímým klientům propojení obchodních nabídek v jednotlivých mediatypech.
„Počítáme s tím, že mediálním agenturám i klíčovým klientům nabídneme příznivé podmínky na kombinaci našich produktů, neméně významným benefitem pro naše partnery bude i možnost reagovat na jejich požadavky rychle a efektivně z jednoho místa,“ dodal ředitel obchodního oddělení Mafra Jiří Otevřel.
![Jiří Otevřel](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2014/10/otevrel-01-2.jpg)
Vedení dílčích obchodních týmů zůstává beze změn. Oddělení klíčových account manažerů povede Jiří Peták, oddělení regionální inzerce Karel Drbal, oddělení gratis titulů Miroslav Mareš, oddělení magazínů Michaela Hromádková a obchodní internetové týmy Karel Vizinger.
-mav-