PNS rozváží i pro e-shopy, uvádí novou službu
Distribuční společnost PNS uvádí novou službu Baliczech pro internetové obchody.
Společnost PNS, hlavní hráč na trhu distribuce s tiskem, spustila novou službu Baliczech. Zákazníci internetových obchodů mají mít díky ní možnost objednat si zboží, vyzvednout si ho a případně i uhradit v prodejnách tisku.
Výdejní síť Baliczech v současné době zahrnuje 250 míst po celé České republice. Mezi prvními mohou službu Baliczech vyzkoušet zákazníci e-shopu společnosti Datart.
PNS distribuuje zásilky z e-shopů do výdejní sítě během jedné noci. Zboží, které si zákazník přes e-shop objedná, tak může být připraveno k vyzvednutí na prodejně druhý den ráno, a to i v sobotu. Služba Baliczech nabízí e-shopům možnost dodání zboží do výdejní sítě za ceny od 30 Kč. V průběhu roku 2015 plánuje společnost PNS rozšířit síť na jeden tisíc výdejních míst.
„Baliczech nabízí možnost spolupráce velmi širokému spektru e-shopů. Prodejny tisku tak umožňují výdej drobného zboží, přes knihy až po rozměrnější elektroniku, jako jsou například menší televizory,“ uvedl generální ředitel PNS Radomil Juda.
Datart si spojením s PNS podle svých slov rozšiřuje počet výdejních míst o další stovky. „Zároveň touto službou potvrdíme naši filozofii, kterou je priorita osobního kontaktu se zákazníkem,“ uvedla Jana Choroušová, tisková mluvčí společnosti Datart.
Výdejní místa Baliczech jsou označena logem, jejich seznam je uveden na webových stránkách služby, na stránkách partnerských e-shopů a také v mapách portálu Seznam.cz. Výdejní síť zahrnuje vedle klasických kamenných prodejen tisku i stánky, čerpací stanice, prodejny potravin či drogerie.
Do služby Baliczech se může zapojit jakákoliv prodejna či místo nabízející služby, určující je pouze minimální velikost skladovacích prostor a atraktivita dané lokality pro zákazníky.
PNS službu připravovala dlouhodobě, jejím iniciátorem je Filip Poštulka, který pro PNS působí jako marketingový konzultant.
Pro distributora tisku, jehož vývoj na trhu je ovlivněn celkovým klesajícím vývojem prodaného nákladu, je nová aktivita možností rozšířit si zdroje příjmů. Do podobné aktivity se loni pustila i konkurenční společnost Mediaprint Kapa, která rovněž nabídla prodejní místa jako výdejny pro e-shopy.
-mav-