Kinder vybralo dětské čs. ambasadory, změní obaly
Kinder čokoláda změní na jaře své obaly. Dá na ně vítěze česko-slovenské soutěže „Staň se tváří Kinder čokolády“, která probíhala v období od září do října. Obaly Kinder čokolády se doposud měnily jen velmi vzácně, od roku 1973 na nich byla tvář chlapce Güntera Euringera, který bych nahrazen novým obličejem až v roce 2005.
Do soutěže, jíž se mohly zúčastnit děti ve věku 4 až 12 let, se přihlásilo 5 800 fotografií. Z celkového počtu se prostřednictvím online hlasování dostalo do užšího výběru celkem 80 finalistů, z nichž vítěze vybrala porota sestavená ze zástupců společnosti Ferrero, Dary Rollins, Gábiny Partyšové, zpěvačky Victorie a Kateřiny Kristelové.
Limitovaná edice, čítající milion kusů krabiček s tvářemi deseti českých i slovenských dětí, bude v prodeji na začátku jara 2015. Podpoří ji in-store komunikace.
Podobná aktivace probíhala již na německém, italském či polském trhu. Na aktivaci se podílela kreativní agentura Momentum, o PR se postarala agentura Weber Shandwick.
-kch-