Audi komunikuje ke konci roku rozsáhlou kampaní
V závěru letošního roku automobilová značka Audi podporuje nadlinkovou kampaní své vybrané modely. Od poloviny listopadu běží kampaň na Audi TTS Coupé v kinech sítě Cinestar a Cinema City, kde je u aktuálních blockbusterů typu Interstellar či Hobit: Bitva pěti armád vysílán spot „Leap of Faith“ ve 45s stopáži. Ve vybraných kinech, například v pražských Letňanech či na Andělu, doplňují spot vystavené modely.
V outdooru je nyní k vidění kampaň na technologii pohonu všech kol quattro se třemi vizuály, které zobrazují nový model Audi A6, stávající Audi Q5 a modelovou řadu Audi Q5, A6 a A4 allroad quattro s claimem: „Cesta je tam, kde je quattro.“
Dále komunikace probíhá v tištěných médiích, kde je na podporu novinky Audi A6 využíván motiv Audi A6 Avant s lyžařem ve volném terénu s headlinem Freerider. „S Audi A6 cílíme na lidi, kteří mají rádi nové výzvy, aniž by slevili z nároků na kvalitu. Headline Freerider evokuje vše, co tento vůz nabízí – skvělou techniku, cool vzhled, svobodu myšlení a sportovní založení,“ vysvětluje Pavla Vokrouhlíková, marketingová manažerka značky Audi. Printová kampaň se objeví v lifestylových, automobilových a sportovních titulech.
Od začátku prosince komunikuje značka také v televizi, kde se zaměřuje na podporu pohonu quattro. Na stanicích České televize, skupiny Nova, Prima a Atmedia vysílá 30s spot s názvem „quattro challenge“ v prime-timu u sportovních pořadů a kvalitních filmů.
Kampaň doplňuje komunikace na internetu a PR a BTL aktivity.
-kch-