Sazka podpoří celoroční kampaní Šťastných 10

čtvrtek, 08. ledna 2015, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Sazka spustí 10. ledna novou kampaň na Šťastných 10. Pokračuje v ní s konceptem s živými kačenkami, které představují „kačky pro štěstí“.

Letošní kampaní cílí na nové hráče, začátečníky ve věku 25 až 40 let, kteří o hře zatím příliš nevědí. V loterii tato cílová skupina oceňuje dobrý poměr mezi vkladem a možnou výhrou.

V první fázi budou nasazeny dva nové televizní spoty, v nichž je využita práce s 3D animací zasazenou do reálného prostředí. Doplní je komunikace v tisku, rádiu, outdooru a na internetu.

S kampaní na Šťastných 10 počítá Sazka po celý rok 2015 s tím, že postupně budou přibývat nové exekuce a od února bude oslovována i další cílová skupina.

Kreativní koncept pochází od agentury VCCP. Produkci zajistila společnost Boogie Films, výrobu Platfik. 

-kch-