Air Bank: Pokračujeme v kontinuální kampani

pondělí, 16. února 2015, 16:05 Marketing MediaGuru

Air Bank sází na stálou přítomnost v médiích. Stejně tomu bude i letos.

Air Bank hlásí po třech letech na trhu 330 tisíc zákazníků, každý měsíc pravidelně přibývá osm až deset tisíc nových. Podle marketingového ředitele společnosti Jakuba Petřiny je to mimo jiné i díky kontinuální kampani. „Rád kontinuální komunikaci přirovnávám k dešti. Když stále poprchává, půda vláhu dokáže vsáknout, když je ale dlouho sucho a potom přijde slejvák, bývají záplavy,“ myslí si a dodává, že mediální investice letos zůstanou na stejné úrovni jako loni.

Na letošní rok plánuje Air Bank komunikovat v osvědčeném mediamixu, kombinující televizi, internet a případně outdoor, jednak běžný účet, jednak půjčky. U běžného účtu chce zdůraznit zejména jednoduchost přechodu od staré banky. „Také máme v plánu lidem zajímavým způsobem ukázat, jak jsou naši zákazníci s námi spokojení. Na konci loňského roku jsme si u nich udělali průzkum a vrátilo se nám 70 tisíc odpovědí, z nichž většina byla pozitivní. Část těchto odpovědí v dohledné době zveřejníme,“ říká Jakub Petřina.

Nově představená hypotéka zatím nadlinkově komunikována nebude. „Počítáme s tím, že když k nám někdo přejde, přinese si s sebou i svou hypotéku,“ vysvětluje důvod Jakub Petřina. S novým produktem chce letos Air Bank dosáhnout na dvě miliardy korun, tedy na něj přilákat 1 400 zákazníků. 

I nadále bude Air Bank pokračovat ve svém komunikačním konceptu s dvojicí hodného a zlého bankéře. Od března budou nasazeny nové spoty, které se právě natáčejí.

V plánu je i rozvoj pobočkové sítě

V současnosti má Air Bank 25 poboček, letos plánuje otevřít deset nových. Tři z nich budou umístěny v nákupních centrech – v Praze na Chodově a Zličíně, v Brně ve Vaňkovce. Zbývající pobočky budou otevřeny v menších městech. „Nedíváme se na sebe jako na online banku, ale jako na banku pro lidi. Pokud někdo na pobočku nechce chodit, může vše zařídit z domova, ale jsou i lidé, kteří pobočku vítají,“ popisuje Jakub Petřina.

Pobočky jsou ostatně centrem i jiného než bankovního dění. Pořádají se na nich například semináře o finanční gramotnosti či tzv. bankETy, kabaretní představení herců z reklamy, Tomáše Měcháčka a Tomáše Jeřábka. „Loni jsme takových představení odehráli deset a vždy bylo ,vyprodáno‘,“ přibližuje Jakub Petřina.

-kch-