Avon se zaměří s novinkou na novou cílovou skupinu
Kosmetická společnost Avon představila na českém trhu novinku v oblasti péče o pleť. Nová pleťová řada Nutra Effects, která staví na přírodní receptuře bez obsahu parabenů a barviv, chce oslovit ženy, které žijí zdravým životním stylem, kladou důraz na přírodu a zajímají se o původ produktů, které používají.
Novinka bude v prodeji od 16. dubna, ve stejný měsíc ji také podpoří 360° komunikace, která se zaměří především na ženy ve věku 35 až 45 z menších měst a vesnic. Součástí komunikace bude rovněž soutěž o možnost testování. V kampani nebudou využity celebrity, které značka Avon často využívá. Například tváří pleťové řady Anew je již několik let modelka Daniela Peštová. Důvodem, proč na podporu novinky celebrity Avon tentokrát nezvolil, je především to, že cílová skupina důvěřuje spíše doporučení svých blízkých.
Ostatní představené jarní novinky, jako je parfém Beautiful Butterfly EDP, řasenka SuperExtend Winged Out nebo vlasová kosmetika Advance Techniques Supreme Oils, budou podpořeny podlinkovými aktivitami.
-kch.