Česká spořitelna startuje komunikaci k 190. výročí
Ústředním prvkem komunikace je časosběrný spot, reflektující 190 let existence ČS.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Ceska-sportitelna_190.png?v=1)
Česká spořitelna zahajuje komunikaci ke svému 190. výročí. Nový imageový televizní spot připravila technikou časosběru. Ta akcentuje historické změny celého období a proměnu doby, přičemž zdůrazňuje stálost a stabilitu banky. Spot připravila Tereza Svěráková, executive creative director agentury Young&Rubicam, režisérem byl Tomáš Mašín. „Je to časosběrný typ spotu, divák by v něm měl objevovat nové věci. Není to prodejní taktický spot, ale spot výroční,“ popsala Tereza Svěráková. Natáčení spotu trvalo 2,5 měsíce. Spořitelna údajně zvažovala i jiné koncepty, nakonec se k myšlence časosběrného spotu vrátila.
Podle marketingového ředitele České spořitelny Josefa Havelky bude spořitelna výroční komunikaci používat celý rok. Oficiálně ji odstartuje ve čtvrtek 12. února. Televizní kampaň doplní komunikace v dalších ATL médiích a na internetu. Česká spořitelna zvažuje i soutěž, ve které by diváci hádali záměrnou faktickou záměnu, která se ve spotu objevuje. Soutěž by se zřejmě týkala především sociálních médií, spořitelna ale její spuštění ještě nepotvrdila.
Making of...video z natáčení spotu k 190. výročí České spořitelny
Výroční komunikaci provází také speciální loga, nový slogan „Již 190 let jsme Vám blíž“ a branding na pobočkách ČS.![CS_190_logo](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/CS_190_logo.png)
![CS_190_logo_1](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/CS_190_logo_1.png)
Fotografie z natáčení spotu
-mav-