PR Klub pořádá workshop o využití výzkumu v PR
Sdružení profesionálů PR Klub zveřejnilo program pro jarní sezónu 2015. Příští týden 19. února proběhne jednodenní workshop týkající se anket a výzkumů, jejich přípravy a využití v PR praxi či při vyhodnocování kampaní. Vystoupí na něm Ivan Tomek z MR Think, Petra Průšová z Millward Brown, Jan Tuček ze Stem/Mark či Hana Huntová ze sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR.
V březnu povede novinář Bohuslav Bohuněk podvečerní seminář s názvem „Čím štvou PRisté novináře“ a shrne nejběžnější, ale i nejkřiklavější chyby, kterých se pracovníci PR ve své praxi dopouštějí.
V květnu pak proběhne speciální jednodenní akce s pracovním názvem „Politické PR“ jejímž tahákem bude nejznámější český politický lobbista Miroslav Šlouf.
V červnu proběhne také jednodenní workshop zaměřený na PR neziskových organizací a na společenskou odpovědnost firem a otázek etiky i vhodnosti její veřejné prezentace.
-kch-