Vltava spouští další část kampaně „umění slyšet“

pondělí, 16. února 2015, 09:09 Aktuality, Reklama MediaGuru

Český rozhlas Vltava v pondělí 16. února spouští druhou část své komunikační kampaně „umění slyšet“, která poběží až do konce března. První fáze, která představila vybrané posluchače stanice, začala loni v prosinci. Cílem kampaně je připomenout veřejnosti program této rozhlasové stanice.

„V první, prosincové fázi kampaně jsme se rozhodli představit skutečné posluchače stanice Vltava. Nyní na ni navážeme druhou částí, kdy některé z posluchačů zobrazujeme v reálném prostředí, tedy tam, kde svoji oblíbenou stanici a její pořady poslouchají. Hudbu, mluvené slovo, rozhlasové hry a kulturní přehled vyjadřují ilustrace v pozadí vizuálu,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí marketingového oddělení Českého rozhlasu.

Vltava

Vltava_2

Svět fantazie a pohody, ve kterém se díky poslechu Vltavy ocitají, výtvarně ztvárnila ilustrátorka Barbora Olmrová. Celou scénu nafotila Lenka Hatašová. Kampaň se objeví v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítí. Obě části kampaně byly vytvořeny in-house.

-kch-