Kofola rozvíjí koncept UGO salaterií, otevírá osmou

čtvrtek, 02. dubna 2015, 16:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Kofola pokračuje v rozvoji své značky čerstvých šťáv UGO. Po loňské akvizici sítě freshbarů Mangaloo a následném rebrandingu posouvá dále její koncept salaterie.

Ke standardním barům přibylo dnes již sedm UGOvých salaterií, tedy prodejen se sortimentem rozšířeným o zeleninové polévky a saláty. Šest salaterií je v Praze, sedmá v Hradci Králové, v příštím týdnu se otevře první také na Slovensku, v Bratislavě. „V dalších měsících roku 2015 chceme zprovoznit ještě další tři pobočky,“ říká na dotaz MediaGuru.cz Věra Škopová, brand manažerka UGO.

Ugova Salaterie

Ugova Salaterie 2

Salaterie mají kromě stálé nabídky také sezónní menu, na kterých značka spolupracuje s Hanou Michopulu. Na koncept, který jde vstříc zdravému životnímu stylu, značka upozorňuje především prostřednictvím komunikace na internetu, PR aktivit a v místě prodeje. 

-kch-