Nova televizní jedničkou i v březnu, ČT1 druhá
Hlavní televizní kanály v březnu celodenní sledovanosti meziročně podíl snížily.

Televizní skupina Nova zůstala i v letošním březnu nejsledovanější tuzemskou televizní skupinou. Vyplývá to z březnových dat televizní sledovanosti výzkumu ATO-Mediaresearch. Pozici jedničky Nova obhájila i přesto, že si ve srovnání s únorem v celodenní sledovanosti v divácké skupině starší 15 let mírně pohoršila.
V meziročním srovnání si ale skupina Nova polepšila v mladší divácké skupině 15-54, a také v hlavním vysílacím čase ve skupinách 15+ i 15-54. Skupina Prima v meziročním srovnání mírně klesla ve skupině 15+, podařilo se jí ale zvýšit podíl v mladší divácké skupině 15-54, výraznější přitom v hlavním vysílacím čase. Kanály České televize byly v březnu v celodenní sledovanosti mírně úspěšnější než v loňském březnu. V hlavním vysílacím čase ale jejich podíl poklesl.
V březnu ztrácely v celodenní sledovanosti všechny hlavní televizní stanice Nova, ČT1, Prima), a to jak ve skupině 15+, tak i 15-54. ČT1 stále drží pozici dvojky mezi jednotlivými televizními kanály. Nižší podíl než v loňském únoru zaznamenala i TV Barrandov.
Nejlépe si v meziročním srovnání vedle v březnu sportovní televize ČT sport. Rovněž některé další menší tematické televize pomáhají k lepšímu výsledku velkých televizních skupin (Prima Love, Smíchov).
Podíl TV stanic v %, březen 2015, celý den, změna vs. březen 2014
D15+ | změna | D15-54 | změna | |
Nova | 24,3 | -0,59 | 27,04 | -0,21 |
ČT1 | 14,95 | -1,01 | 11,38 | -1,46 |
Prima | 13,6 | -0,94 | 10,63 | -0,73 |
ČT sport | 4,9 | 1,97 | 5,21 | 1,97 |
ČT2 | 4,57 | 0,36 | 3,89 | -0,08 |
Nova Cinema | 4,29 | 0,02 | 5,91 | 0,04 |
ČT24 | 4,1 | -0,67 | 2,07 | -0,78 |
TV Barrandov | 3,85 | -0,65 | 2,74 | -0,68 |
Atmedia | 3,34 | 0,19 | 2,61 | -0,16 |
Prima Cool | 3,19 | -0,05 | 5,01 | 0,04 |
Prima love | 2,51 | 0,43 | 3,22 | 0,7 |
Prima Zoom | 1,96 | 0,16 | 2,18 | 0,29 |
Smíchov | 1,62 | 0,56 | 2,6 | 0,93 |
ČT:D | 1,41 | 0,13 | 2,42 | 0,19 |
Fanda | 1,36 | -0,13 | 1,58 | -0,06 |
Telka | 1,36 | 0,08 | 1,01 | 0,01 |
ČT art | 0,28 | 0,08 | 0,3 | 0,09 |
ostatní | 7,72 | 0,04 | 8,92 | -0,16 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Změna podílu TV skupin (III/2015 vs. III/2014), změna v procentních bodech
15+ | PT 15+ | 15-54 | PT 15-54 | |
ČT celkem | 0,86 | -1,56 | -0,08 | -2,39 |
Nova Group | -0,06 | 0,97 | 0,72 | 1,6 |
Prima Group | -0,41 | -0,2 | 0,3 | 0,47 |
TV Barrandov | -0,65 | 0,1 | -0,68 | -0,29 |
Atmedia | 0,19 | 0,28 | -0,16 | 0,06 |
Podíl TV stanic v %, březen 2015, celý den, D15+
Podíl TV stanic v %, březen 2015, celý den, D15-54
Zdroj: ATO-Mediaresearch
-mav-