Publero má 143 tisíc čtenářů, míří na Slovensko

pondělí, 27. dubna 2015, 11:48 Internet & Mobil, Slovensko, Tisk MediaGuru

Nejčastěji se v Publeru prodávají tituly počítačové, o životním stylu nebo populárně naučné.

Digitální trafika Publero.com eviduje k dnešnímu dni 143 tisíc uživatelů. Za loňský rok se čtenářská základna zvýšila o 55 % ve srovnání s rokem 2013. Podle společnosti se zvyšuje i zájem vydavatelských domů o elektronické čtení. Publero.com v současnosti sdružuje přes 300 vydavatelů.

„Hlavním úkolem a cílem Publera je udržení čtenáře a naučit jej za obsah platit. To se nám daří díky široké a kvalitní nabídce v našem portfoliu,“ říká ředitel divize Publero Publishing Petr Korytar.

Digitální trafika nabízí 1049 časopisů a novin. V roce 2015 by jejich počet měl podle odhadu firmy dále růst. „Rádi bychom rozšířili pole působnosti i na Slovensko, kde nyní jednáme s představiteli všech velkých vydavatelských domů. Na Slovensku počítáme se silou našeho partnera společnosti Alza.sk, což by mělo urychlit růst čtenářské základny,“ dodává Korytar.

Uživatelé na Publeru nejvíce vyhledávají tituly o počítačích, životním stylu, časopisy populárně naučné a o ekonomice a byznysu.

Nejprodávanější tituly za rok 2014

titul  vydavatelství  
Magazín First Class First Class Publishing
Computer Mladá fronta
SuperApple Magazin Vydavatelství Jitka Janečková
Běhej.com časopisy Behej.com, s. r. o.
Epocha RF Hobby
Level Naked Dog
Forbes CZ MediaRey
National Geographic Astrosat Media
Fotovideo Atemi
Chip Burda Praha

Zdroj: Publero.com

Publero zároveň zaznamenává rostoucí oblibu akčních nabídek na aktuální čísla, tematické balíčky časopisů, akční předplatné a prodej archivních předplatných. Nejvíce oblíbené způsoby úhrady jsou online platba kreditní kartou a SMS platba.

Do roku 2014 se uživatelé výrazně připojovali přes desktopy. Přístupy byly ze 75 % z desktopů, z 16 % z tabletů a z 9 % z chytrých telefonů. Během roku 2014 došlo k výraznému nárůstu přístupů přes tablety, které se tak procentuálně vyrovnaly přístupům z desktopových zařízení. Desktop ale stále představuje hlavní nákupní kanál na publero.com.

Nákupy jsou na Publeru rozloženy v průběhu celého dne s hlavními časy mezi 8.-10. Hodinou, 12.-13. hodinou a okolo 17. hodiny. Nově se také zvýšil a prodloužil večerní prodej do 21 hodiny.

Publero_pocet registovanych uzivatelu

Publero_uzivatele

Publero_hodina

Publero_platba

Publero_pripojeni

 

Zdroj dat: Publero.com

Společnost Publero působí na českém trhu od roku 2010. Specializuje se na distribuci novin, časopisů a katalogů v elektronické podobě. Ke konci roku 2014 se majoritním vlastníkem společnosti Publero stala Alza.cz.

-mav-